ThemeLO

Subscribe Box

t89p

9 Nisan 2014 Çarşamba

Turbobit.net e yukleme - upload yaparak internetten para kazanma

Turbobit.net ucretsiz dosya indirme sitesidir, siz de elinizdeki dosyaları ucretsiz yuleyip arkadaşlarınızla, ailenizle paylaşabilir ve her bin indirmeden 7 dolar kazanabilirsiniz - bu rakam gerçekten çok guzel - bin indirmeye tam 7 dolar yani 15 lira gibi bir para

Nasıl internetten para kazanabilirim diye araştırıp duran arkadaşlarıma bu yöntemi tavsiye ediyorum

Peki nasıl olacak da bizim yukledigimiz dosyaları başkaları indirecek 

- Çok az bulunan bir dokuman ise

- Çok aranan bir dokuman ise

- Paylaşım grubunuz iyi ise yani dokumanınız ile ilgili forum ya da gruplarda paylaştınız ise

yuklediginiz dokumanları bir çok kişi indirmeye başlayacak ve siz de internetten online olarak para kazanabileceksiniz

Neler yukleyebilirsiniz

- Film
- Dizi
- Muzik
- Ses Kaydı
- Ders Videoları
- Belgeler
- Kitaplar
ve bir suru şey yukleyebilirsiniz

Turbobit kazanç sisteminin yuksekligi ve analiz ayrıntılıgının uzelligi ile doya yukleyerek yani upload yaparak internetten para kazanabileceginiz önerebilcegim bir site

Bu sitede ayrıca farklı bir kazanç sistemi olarak sizin yuklediginiz dokumanları başkaları kendi referansları ile indirtebilirse yuzde doksan indirme refereansı olan kişi, yuzde on da siz alıyorsunuz  yani sizin çok fazla bir çevreniz yoksa siz belgenizin linkini başkalrına vererek reklamını onlar yapıyor ya da sizin elinizde belge yoksa başkaları ile anlaşıp dokumanları çevrenize yayarak yuzde dıksanını siz alabiliyorsunuz, bir nevi satış ortaklıgı gibi bir şey  ben buna indirme ortaklıgı diyorum

Kazandıgınız paranızı paypal ve webmoney uzerinden alabilmektesiniz, en az çekebileceginiz miktar 10 dolar, Ftp , Remote ve Multiupload gibi dosya yukleme destekleri de sunmakta, 10 ile 100 mb arası dosya yukleyebiliyorsunuz

Referans ettiginiz kişinin indirme sayısından da para kazanabiliyorsunuz fakat ben bunu dini açıda uygun görmedigim için referans linki yerine sitenin linkini direk olarak veriyorum  - - http://turbobit.net/
OTHER THEME

6 yorum:

  1. uzun süredir açık olan turbobit güvenli bir indirme sitesi bende dosyalarımı yukleyerek paylaşıyorum

    YanıtlaSil
  2. bu site güzel para kazanmak için

    YanıtlaSil
  3. zaten paylaşacak bir yeriniz varsa hem paylasip hem de internetten para kazanmak çok mantıklı

    YanıtlaSil
  4. bu siteden daha fazla kazandıran sitelerde var mı

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar;
    Turbobit upload yaparak para kazanmak isteyenler aşağıdaki linkten üye olup dosya uploadlarına hemen başlayabilirler. Şuana kadar 80 dolar biriktirdim. Üye olup dosya upload etmeye başlayanlar destek için sagokolo12345@hotmail.com mail adresinden bana ulaşabilirler. Her türlü konuda yardımcı olurum.
    http://costaction.com/partner/?PHPSESUD=96640904020A055DA796E7484ACFD665

    YanıtlaSil
  6. https://www.youtube.com/watch?v=MXwkHSpOBOg
    Turbobitten ne kazanılır?

    Merhaba arkadaşlar turbobittten aylık ne kazanılır? Nerde paylaşılır? Ne paylaşılır? Gibi konularda videolarıma youtube kanalımdan göz atabilirsiniz...

    Şuana kadar benim kazancım toplam 58 bin $ geçti (Sadece turbobitten) gelen 1000'lerce soruya cevap verdim ama artık yoruldum video çekmeye karar verdim.

    YanıtlaSil

Visitor

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Popular Posts

© Copyright 2014 - 2015 Online İşler - ALL RIGHTS RESERVED
Template By BLOG LAGIOKE Published By Kaizen Template POWERED BY Blogger.com