ThemeLO

Subscribe Box

t89p

8 Nisan 2014 Salı

Oyun oynayarak internetten para kazanıyor

Bu oyun onun hayatını degiştirdi



İnternet dünyasında para kazanmanın bir sınırı yok, çok farklı projelerle sizler de kazanabilirsiniz, bunun bir örneği olarak sadece 17 yaşında olmasına rağmen GTA5 oyunundan yıllık 84 bin lira aylık, 7 bin lira kazanmakta olan Fred Pye hem oynuyorum hem de para kazanıyorum, herkesin hayali ve ben bunu yapıyorum diye açıklama yaptı

 Fred Pye, oynadığı oyun videolarını youtubeda paylaşıyor ve oyunla ilgili görevleri, oyun sırlarını, puf noktalarını videolarında gösteriyor,  Fred Pye GTA 5 oyun meraklılarının takipçisi hale geldi
OTHER THEME

4 yorum:

  1. şanslı çocuk muş vesselam öyle internetten para kazanmak kolay değil uğraş didin uğraş didin

    YanıtlaSil
  2. Güçlü ATR9 Nisan 2014 09:24

    Ne adamlar var biz de YouTube izlenmeye para vermiyor diye biliyorum

    YanıtlaSil
  3. Bize de nasip olur mu?

    YanıtlaSil
  4. oyun oynayarak para kazanmayı türkiyede çok yapabileceğimizi zannetmiyorum

    YanıtlaSil

Visitor

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Popular Posts

© Copyright 2014 - 2015 Online İşler - ALL RIGHTS RESERVED
Template By BLOG LAGIOKE Published By Kaizen Template POWERED BY Blogger.com