ThemeLO

Subscribe Box

t89p

24 Nisan 2014 Perşembe

Oboom.com - Dosya yükleyerek ( upload ) internetten para kazanma



Oboom.com sitesinin özellikleri

Türkçe dil desteği mevcut
50 gb normal - 500 gb premium üyelik için alan sağlıyor
WebMoney, Banka Havalesi, Bitcoin olarak ödeme alabiliyorsunuz
24 euro alt sınır para ödemesi var ve her gün çekebiliyorsunuz
Ftp özelliği mevcut
Bin indirmeye 50 dolara kadar para verebilmekte - tabi Türkiye için 5 dolar
Büyük dosyalara daha çok para vermekte

Oboom sadece dosya indirmeye para vermiyor - bir çok sitede olduğu gibi referansınızla üye olanlardan da komisyon kazanabiliyorsunuz

işte ayrıntılar



Öncelikle iki adet Kazanç Ortaklığı Programı var

1) PPS - %90 oranına kadar premium satışlarından ve %80 Rebillerden kazanç.

2) Mix PPS ve PPD programı.%80 yeni satışlardan %70 rebillerden ve 1000 indirmeye 50 euro'ya kadar kazanç.(Türkiye için 5 euro)

Download komisyonları için tabloya bakabilirsiniz.







OTHER THEME

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba dostum dün gece yazını okuyarak oboom'a kayıt oldum. normalde turbobit'ten günlük 150 dolar kazanıyodum. dün gece oboom'a geçtim afillete programı açtım ama dünden beri sıfır gösteriyor anlamadım bunlar satışları saymıyorlar mı?
    yada başka bir ayar mı yapmak lazım? İndirme sayısına baktım dün geceden beri 295 indirme olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      bir gün geçince tekrar bakın
      eğer saymıyorsa bir problem var demektir
      eğer ingilizceniz varsa site yönetimi ile iletişime geçin

      eksik kalan bir şeyler vardır muhakkak

      Sil

Visitor

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Popular Posts

© Copyright 2014 - 2015 Online İşler - ALL RIGHTS RESERVED
Template By BLOG LAGIOKE Published By Kaizen Template POWERED BY Blogger.com